sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Povestea celor doi copii

Am numarat visele in centimetrii patrati
Secundele se scufundau in timp
Amintirile zile de 27 se sfarseau.
Mereu cu tine sau fara tine
Ma face sa ma simt mult mai bine.
Spre tine ma i'a un rece fior
Un cub de gheata mi se face mana
Inima e rasturnata de durere
Furat este gandul fericirii.
Impreuna o sa fie nebunii nebuniei
Unghiile'mi sunt inlacrimate
Cerul colorat ma deprima
Spre'un alt decor, trupul meu s'alina
Cu tine, pe'o plaja fierbinte
Nisipul se scutura pe trupul meu
Fulgul de nea, iti atingea gura.
Purtat de un val din marea ochilor
Te'ai indragostit nebuneste de ea,
Ai parasit'o, iar ea te iubea.
Nu o mai lasa sa spere
Du'te copile la ea!
Te asteapta, te iubeste...te vrea
E o fiinta nebuna care iubeste imaginea ta.
A crezut ca ai un singur tel cu ea
Credea ca vrei doar s'o arzi
Ti'a zis: "Pleaca din viata mea!"
Dar fraiere, ea te vrea...
Intoarce'te...te va astepta...

Niciun comentariu: