miercuri, 23 ianuarie 2008

Chestii

* Hai sa impodobim bradul din camera mea, sau mai bine impodobeste'mi mie trupul cu sentimentele tale. Inveleste'l in albul mintii tale nebune. Scufunda'l in adancul inimii rosii si scoate'l de acolo. Se va bucura!



* Mai tii minte? Respiratia si trupul meu in patul tau...Iubirea si cearceafurile umede...Increderea si mana transpirata...? Se bucura si vremea de afara cu stropi mari de ploaie pentru noi. Mai tii minte?



* Nu lasati pe cineva sa va ia ce aveti si nici voi sa nu lasati vreodata sa vi se ia ceea ce vi s-a dat.



* Mai tii minte cand imi sarutai mainile si cand spuneai ca iti place pielea mea fina? Dar stii cand iti ziceam ca ador totul la tine si te sarutam usor pe gat?totul e un compromis: Suferim!



* Oare eu ce'mi doresc? De ce nu sunt atat de matura incat sa inteleg? De ce sunt atat de mica? De ce sufar atat de mult?



* Te'ai putea trezi intr'un minus infinit. Bombardat de toate problemele, lasat jos...fara nimeni, dar aminteste'ti ca mereu voi fi aici...pentru tine, orice ar fi. E bine cand speranta nu moare in tine, si continui sa visezi.

Niciun comentariu: