duminică, 13 ianuarie 2008

As putea colora norii in negru,
As putea face ziua noapte,
M-as trezi din negura
Dar nu te'as putea pierde in prapastie.

Am creat lumea dupa cum ai vrut
Mi'ai modelat viata cum ai putut
As fi stiut si as fi mers mult mai bine
Daca n'ai fi existat tu...tu pentru mine.

Am plecat cu un gand rece
Si ploaia a scuturat amintirea iernii
Ah...ce n'as da sa fi din nou al meu
Si vantul, gandul sa'l ghicesti tu mereu.

Hai, zi'mi! M'ai stai mult?
Pentru ce vrei sa ma chinui atat?
Hai, te rog, nu te mai indupleca
Asculta'ma cand iti spun: Pa!

Stii ca vodca din camera...
S'a absorbit si'a devenit dulce.
Te asteapta ca sa vii,
S'apari la usa inimii.

Ei, eu aici...De ce te mai astept?
Ar trebui o data sa ies

Sa uit inima ta fara mine
Sper, sper ma, ca o sa fie mai bine!

Niciun comentariu: