duminică, 24 februarie 2008

Poate voi fi intr'o zi ceea ce vreau sa fiu!

E trist...mi'ar fi frica
Nu stiu de ce anume
Poate sunt un copil
Si gandesc atat de prost.
Tot ce mi'as dori sa fiu stiu ca nu as putea fi!
Mereu cand stau si ma gandesc mai profund
E ceva in mine, care vrea sa fie negativist
Ma simt bine cand scriu, ma alina
La fel si muzica, singurele impotriva singuratatii
Stiu ca ele nu o sa ma lase niciodata
In ele gasesti tot ce vrei...
Scriu aici
Scriu prostii
Scriu ca sa citesc peste ceva vreme si sa rad
Nu vreau sa intru iar intr'o depresie!
Vreau sa ma simt libera
Sa numai ii fac pe cei din jurul meu sa'mi spuna: Tu chiar esti proasta!
Da chiar sunt...dar nu am nevoie de vorbele astea
Cel putin nu acum, nu azi, nu la ora asta...
Stiu ca va fi bine, defapt e bine!
Ma uit in jurul meu, dar realizez ca ma uit intr'un gol
Sunt cuvintele care pentru mine mai demult erau tot ce mi'am dorit
Acum ma dor...
Oare de ce sunt eu asa?

Niciun comentariu: