vineri, 1 februarie 2008

Oare?

Nu vreau sa ma lasi, nu vreau sa uiti, nu vreau sa pleci...vreau sa ma vrei pentru ceea ce sunt! Daca sunt o simpla fata, daca sunt o simpla blonda, daca sunt o simpla copila...atunci ia'ma de mana! Hai...ridica'ma de jos! Am nevoie de un: Te iubesc! din partea ta...Sunt aici, pentru tine. Oare numai vrei sa ma vezi? Sau numai vrei sa ma iubesti. Spune'mi sa'mi inchid ochii si saruta'ma. Chiar daca nu mai simti nimic, al tau ma face sa prind puteri si sa nu ma lase jos...in prabusirea in care altii m'au scufundat. Doar noi doi...



Si pana la urma pentru cine dracu tot scriu eu atat? Oricum nu e nimeni in jurul meu.
Chiar nu pot face pe nimeni sa ma iubeasca asa cum sunt eu, in felul meu?
Eu atunci de ce iubesc?






Laur said: esti cea mai dragalasa fata pe bune
Laur said:
Laur said: sa sti ca ar trebui fetele din ziua de azi sa invete de la tine
Laur said: de la caracterul tau
Laur said: da esti u zapacita si aeriana
Laur said: da ai un fond al caracterului si o personalitate demna de invidiat
Laur said: meriti multe
.Fuck meee I'm famous:x.:
.Fuck meee I'm famous:x.: da...
.Fuck meee I'm famous:x.: dar...
.Fuck meee I'm famous:x.: o lacrima ajunge....
Fuck meee I'm famous:x.: ea ma face inutila
.Fuck meee I'm famous:x.: sterge toata imaginea creata de tine
.Fuck meee I'm famous:x.: sunt om ca toti ceilalti
.Fuck meee I'm famous:x.: gresesc si iubesc
Laur said: tocmai asta te face mai speciala
Laur said: faptul ca iubesti
Laur said: faptul ca ai principii
Laur said: si nu iti tradezi prietenii
Laur said: chit ca ai fost tradata
Laur said: nu te-ai razbunat pe toata lumea


Multumesc Laur ca esti cu mine si ma ajuti sa trec peste! Te iubesc mult, amice!

Niciun comentariu: