miercuri, 26 decembrie 2007

Visele

Visul este atat de necesar.
Stiu ca sunt o piedica in viata ta, stiu ca am gresit mult in fata ta, dar am dat tot ce era mai bun din mine. Nu te'am facut sa te simti asa cum vroiai, nu ti'am spus ce vroiai tu sa auzi, nu te'am alintat asa cum meritai...dar te'am iubit cum am stiut eu cel mai bine s'o fac. La inceput...primul "te iubesc" a fost asa, nesemnificativ...dar mi'am dat seama ca fara tine am ramas doar cu o minte ce gandeste mult mai matur decat varsta. E bine ca mai ajutat sa trec prin asta, am invatat sa fiu altfel, sa nu ma dau batuta...iubirea exista! Desi am spus de multe ori ca ea nu exista, dar exista...atunci de ce toti spun: "te iubesc"? Are un rol important, dar niciodata tu n'ai simtit dragostea in adevaratul sens, sau cu siguranta daca ai simtit'o asa cum e ea in realitate suferi ca mine sau poate chiar mai mult. Pentru ea exista un leac: Visarea. Da. Ajuta. Treci. Ierti. Uiti. Dar doare...
Cel mai urat lucru este: Sa traiesti in realitate, dar mai urat este sa o accepti.

Niciun comentariu: