marți, 25 decembrie 2007

Doi tineri (dupa un caz real)

Buna! Intra in camera, vin si eu in 2 minute. Multumesc ca ai venit!

Poti sa te asezi pe canapea, daca nu esti stresat si vrei sa vorbim mai bine.
Stii...uite, te'am chemat ca sa'ti spun ca...da...cred ca te gandesti ce gandesc eu acum...Sper sa nu te superi prea tare dar...as vrea sa...nu stiu cum sa iti spun, cum sa incep ca sa ne fie mai bine, nu vrea sa te ranesc, doar as vrea sa ne... of mi'e atat de greu...dar tu? De ce stai si ma asculti atat de tacut? De ce nu spui nimic? Hai...urla la mine, spune'mi sa zic o data ce vreau sa spun, energeaza'te, agita'te...Hai! Ce faci? Tu mai ai de gand sa stai mut? De ce nu vorbesti? De ce nu tipi putin la mine asa cum faceai de fiecare data. Ce? Nu ti'am dat motiv ca ma balbai...Pana acum de fiecare data incepeai sa zbieri si iti vedeam coardele vocale cum se zbat in gat...si cum parca vor sa iasa. Nici eu nu stiam de ce te repezi asa la mine. Uite, hai sa nu o mai lungim...eu vreau ca noi sa ne...sa ne...petrecem...staiiii!!!! Ce urlii asa la mine de fericire? De ce ma iei in brate? Stai mai...nici nu ti'am zis! Ce ai crezut de esti atat de fericit? Stai maaa...nu plange! Of ce ai? Ce ti'am facut? sau...cu ce am gresit? Hai zi'mi...of! Hai azi...ok ok...Macar te'ai mai linistit? Pot sa continui? Ok...da vorbeste si tu, numai da din cap...Ce nu? Nu poti? De ce? Ca nu vrei? mda...Bine ca ma lasi sa vorbesc de una singura, in fine! As vrea ca noi 2 sa ne petrecem o noapte fierbinte impreuna. Uite m'am gandit la noi 2 foarte bine si stiu ca iti doresti foarte mult sa o facem...si am hotarat sa o facem.



Ce zici la anul de ziua ta?

Niciun comentariu: